Frost

Hejsan!! (:

Lykades försova mig idag igen. Jag hann förvisso med sista halvtimman på första lektionen, så det var bra!
Stod sedan i cafet i ca två timmar. Fick in en del, dock inte tillräckligt.
Men det var kul, hehe!
Därefter blev det fotolektion där vi påbörjade med photoshop. Dock glömde jag min dator hemma idag...
Så jag hade inte så jätte mycket jag kunde göra under den lektionen.

Jag skulle egentligen plugga så fort jag kom hem.
Men så blev det ju inte.
Har inte gjort något, det är nog det värsta!
Jag har massor utav saker jag behöver göra. Men det är ingenting som har blivit gjrot..
I morgon ska bli min pluggdag. För i morgon slutar vi tidigt, ska även på bio på förmiddagen! :D
Ska se första delen av Breaking dawn! :DD
Jag ska även ta mig ut på en promenad innan också.
Mycket som ska hinnas med i morgon, men det är ett måste!

Förresten, när jag väl kom iväg till skolan vid halv elva var det frost ute :o
Okej om det är tidigt på morgonen, men vid elva?
Det märks att det börjar bli vinter!
Men det tycker i och för sig jag är väldigt trevligt, iallafall julen :)


Så här såg det ut när jag var påväg till bussen, taget med mobilkamera!
Pusshej♥//Denise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0