Dags att se verkligheten

Väx upp någon gång!
Du vet att du gör mig förbannad så jag förstår inte vad grejen är.
Det är rester du har i händerna, fattar du inte det själv?
Alla andra har redan varit före dig, du har fått det som blivit över.
För det är ingen annan som ens skulle komma på tanken om de inte fick leka med dig.
Inse att det du tror du håller kärt är bara en liten liten del av vad som finns där ute.
Skulle han få chansen skulle han ta den. Tro mig!
Åh, din äckliga lilla parasit, varför försvinner du bara inte från min åsyn?!
Och med din attityd så borde du ligga ner på marken för länge sedan.
Det kommer straffa dig i längden, du kommer inse det själv en vacker dag.
Du förstår nog inte själv vad du har gjort...
Välkomen till verkligheten!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0