Barnpassning

Hejsan! :)¨

Gårdagen blev att somna innan klockan åtta och sov desutom hela natten.
Känner mig verkligen som ett litet barn.
Men det var skönt att få sova ut.
Känner ju mig mycket piggare idag (y

Skoldagen var kort.
Hade matte lektion på morgonen, som jag försov mig till trots all sömn jag fått.
Efter det var det fotolektion, som jag inte hade något att göra på.
Så japp, skoldagen var då inte lång.
Blev att åka hem efter skolan och sitta barnvakt.
Vi har både lekt, spelat plockepinn och bakat chokladmuffins.
Kan ju säga på en gång att jag inte är sådär värst bra när det kommer till bakning.
Men gott blev det iallfall, dock lite torra men det överlever vi!
Ska nu börja med att städa då det ser förjävligt ut här...




Pusshej♥//Denise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0