Baka liten kaka

Hejsan!! (:

Denna dag har varit riktigt härlig.
Inget speciellt har hänt, känner mig bara riktigt glad idag.
Kan inte sätta kläm på vad som gjort mig så glad, men det känns som om allt börjar gå framåt nu.
Läxorna börjar trilla på plats, jag vet att det inte är långt kvar till nästa termin.
Det är snart jul, tror det är de. Jag längtar efter julen. Ska bli rikitgt mysigt!!
Annars så vet jag inte riktigt vad det är.

Jag har iallafall fått bakat idag då vi ska stå i skolcafét i morgon.
Det fick bli kolakakor, tror de heter så.
Goda blev dem iallfall, och om inte annat kan lillebror intyga det då det inte var lätt att hålla honom borta.
Men jag älskar han ändå, kul att det uppskattas iallafall.
Känner att jag ska börja baka mera. Jag bakar alldeles för sällan.
Dels så kan jag knappt och jag hatar ugnar.
Så fick be mamma om hjälp tusen gånger innan det känndes rätt.
Men det var ändå lite små roligt. Dock kom det ett x antal fula ord under bakningens gång, men vad gör det,hehe^^
Nu ska jag nana!


Nattihej!


Kakorna!! (y
Pusshej♥//Denise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0