Älskade syster

Hejsan! (:

Idag är det söndag. Och det är även denna söndag då vi hyllar våran far.
Vi skulle egentligen åkt och tagit en fika med far idag men det kom annat ivägen så har inte sett honom idag.
Men men, det där med planering kan jag ju inte påstå är särskilt bra från någons sida.
Men grattis iallfall pappa!

Vid tre tiden åkte jag in till stan för att äta lite Subway och ta en kaffe innan syster skulle hem.
Det var riktigt trevligt. Skönt att få prata av sig lite om deverse saker.
Efter att jag sagt hejdå till syster blev det att möta upp Simon och Robin för de skulle handla.
Det blev sedan att träffa Pontus lite snabbt innan jag skulle hem.
Väl hemgången blev det att prata med mamma, och nu så sitter jag här.
Yes, jag har även kommit fram till en grej som känns ganska lärorikt för min del.
Dock kan jag inte säga det högt här. Men kanske för de som ligger mig närmast, om ens det.
Men det är mycket som spekulerar just nu och jag får nog ta och börja tänka om när det gäller vissa saker.
Nu ska jag sätta mig och plugga lite =p


Ta dagen som den kommer, och lev den fullt ut!!
Pusshej♥//Denise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0