Världskass

*Hejsan!

Idag var jag då inte så kry. Men vad gör det.
Skolan kom i andra hand. Men med tanke på att jag har snälla lärare så var det lugnt.
Sitter på altanen och åt precis min frukost, riktigt gött att man bor i hus ibland.
Riktigt fint väder har vi också! Älska solen :)

Ska ta och göra i ordning mig och sedan ska jag straffa min eftermidag/kväll med att sitta och plugga.
Denna veckan är en helvetes vecka!
Har massa plugg att göra och Nationellaprov att avklara denna vecka. Vi får väl se hur det kommer att gå..
Har en hel del engelska uppgifter och fotouppgifter att göra klart.
Förjävligt! Men är man ute i sista minuten får man skylla sig själv.
Ska göra en lista sedan så jag har koll på vad som ska göras och hur lite fritid jag kommer att ha.
Fml


Nu blir det att hoppa in i duschen!
Pusshej♥//Denise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0