Swdish spa

Hejsan! (:

Denna dag har jag bara strosat omkring här hemma.
Har inte fått något vettigt gjort överhuvudtaget.
Tanken slog mig att jag skulle plugga, men då utbrister syster att hon ska ut ikväll och volymen höjdes och det vart förkrök. Japp, så mycket plugg blev det för mig... -.-
Men jag kunde ju bytt rum, men så smart var jag då inte! :P
Hehe^^
Nej, men denna dag kunde varit roligare, men det var gött att få vara hemma också.
Det var ju ett tag sedan. Men i morgon blir det då inte att sitta hemma! (:


Älskar dig syster yster, trots dina tokigheter <3


Blev Ansiktsmask för min del medans bruden körde hårt på makeupen (;
Pusshej♥//Denise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0