Skolan tar död på mig

Hejsan! (:

Denna dag eller rättare sagt gårdagen spenderades med Melissa.
Hade riktigt trevligt, gosade en del med valpisarna. De är jobbigt söta^
Det känns härligt att ha en vän som Melissa då man kan få vara utan att göra någonting alls.
Absolut ingenting alls. Sitta i en soffa och titta ut i tomma intet är okej, ja det är det faktiskt.
Idag var lite en sådan dag. Båda var helt sega och ingen utav oss orkade göra någonting. Så vi tog det lugnt och gjorde som sagt ingenting. Fast det gjorde vi, fast ingenting som sticker ut. Vi bara va(y

Träffade även Adam en sväng. Vi såg på RED (?), tror filmen hette så om inte annat^
Den var helt okej, dock tycker jag att det kunde ha hänt lite mer i filmen. Den känndes väldigt uppgjord. Man kunde förutse lite vad som skulle hända, men den var ändå helt okej.
En film som man kan se när det är regnit och man inte har något för sig. Då passar denna film perfekt. Den är ganska rolig under vissa scener (Y
Annars så har inte så mycker mer hänt idag.
Jag har fått höra en hel del idag och är väl inte på topp humör. Önskade att vissa saker skulle kunnas göra annorlunda och ibland önskar jag att folk börjar tänka någon gång!
Men men, fyfan! En hel del knäppa saker som hänt idag, men jag lovar, jag har inte varit inblandad i något. Bara att jag irriterar mig på en hel del utav vänner jag trodde jag kände väl. Men ikke, de är så långt bort från denna planet som det bara går...

Jobbigt läge att inte veta om man är ledig i morgon eller inte? "/ Så måste ställa klockan och sedan hoppas på att någon svarar i sin telefon i morgon. Dock kommer det kännas riktigt segt om jag inte behöver gå till plugget i morgon....-. Men det märker jag väl.
Lillebror har även klippt sig idag. Och tro mig, fan va snygg han är i den frisyern! Han blev helt plötsligt fem år äldre än vad han är. Han ser mer manlig ut än de pojkar jag umgås med förfan;o Haha^ Nej men han passar riktigt bra i sin nya fresiyeER! Sidcut på båda sidorna och sparat ,mot huvudtoppen. Vet inte hur jag ska förklara, men så jäkla snyggt! Yes, brudarna kommer jaga honom i skolan. Haha, jag hoppas han blev nöjd själv (:


Pusshej♥//Denise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0