Sådan som en söndag ska vara..?

Hejsan! (:

Denna måndag känns som en söndag. Jag är helt seg, huvudet är inte riktigt med i svängarna och jag har degat max!
Har varit med Melissa idag och har haft en sådan där dag som det brukar vara. Helt okej om man säger så! (Y
Känns gött att bara få vara och slippa bry sig liksom. Ibland vet jag inte riktigt vad jag ska säga om dig Melissa, men du får mig alltid att skratta på något sätt!! Yes, jag älskar dig! (:

Förutom Melissa idag har inte så mycket hänt. Känns som om folket fortfarande är bakis sedan Valborg! Haha!
Alkisar(Y Men det är så det ska vara, yes yes!


Ganska skev och gammal....Men vi gillart(;
Nu ska jag ställa klockan och sedan försöka få lite sömn. För i morgon ska jag bannemig till skolan!!
Pusshej♥//Denise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0