Porthällas student

Hejsan! (:

Idag var man ledig då munkebäcks treor tog student. Stort grattis till dem! Dock var jag inte på deras utsläpp då jag var och såg Porthällas istället. Var en hel del man kände igen, och kul var väl det. Dock är jag så sjukt avundsjuk. fyfan va kul! Jag vill ju också... :( Bara två år kvar..(Y

Efter student m.m blev det hem till Melissa. Det blev att gå ner till Allum för att köpa choklad och hårfärg.
Så nu är Melissa mera mörhårig och inte längre blond. Kan väl inte säga att det blev jätte bra, men det blev fortfarande bra för att från början vara skrikande blond. Så det var väl godkänt. Dock blev det som det blev. Men jag är ingen expert på att färga hår, så hon får nöja sig. En till hårfäg och lite ljusare så är det nästintill perfekt:P
Annars har inte så mycket hänt idag. Har tagit det lugnt. Ibland är det rätt gött att ta det lite lugnt^
Ska råplugga en stund idag och även i morgon. Sedan är jag klar med allt skolarbete.
Yes yes, nu ska jag ta och göra mig en kopp te och lite rabarberpaj, sedan drar jag igång(Y


Pusshej♥//Denise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0