Np - skriv + lyss

Hejsan! (:

Idag blev det att kliva upp klockan sju för att vara i tid till skolan där man skulle skriva Nationella.
Inget roligt alls! Fick hjärnsläpp och kom knappt ihåg vad engelska var för något.. Känns ju bra,not!
Men får väl hoppas på ett godkänt iallafall.
Annars så har inte så mycket mer hänt idag. Kom nyss hem från plugget och sitter nu och tar det lungt med syster på altanen. Riktigt gött!
Har som sagt en del plugg att göra. Så egentligen borde jag låsa in mig själv och plugga...Men jag hörde att resten av veckan ska det bli shit väder, så jag funderar starkt på om man borde utnyttja vädret lite till!
Men får se hur det blir.


Pusshej♥//Denise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0