Legoland

@font-face
Legoland lördag 30 April kl: 20.18

 

Hejsan! (:

Jag sitter nu i en jätte liten stuga efter en lång dag på Legoland.

Åkte klockan 07.50 i morse och klev upp 05.20 för att ta första morgon bussen då gårdagens kväll blev riktig trevlig!

Och med tanke på att det är Valborg idag och jag inte är hemma så festade jag till det igår istället. Kändes riktigt bra! Dock var jag väl inte den fräschaste i morse! -.

Men tidsoptimist som man är så hann jag precis klä på mig sista strumpan och knyta skona innan vi skulle ge oss iväg. Då hade jag hunnit duscha, smörjt mig, klätt mig. Dock inte så mycket mer.

 

Men vid åtta tiden så bar vi av på riktigt i morse. På väg till Legoland i Danmark.

Jag kom senare på när vi var på båten att jag skulle tagit med mig pengar då jag hade tänkt köpa med mig lite. Men detta glömde jag bort totalt.

Men efter en trevlig dag så ömmar fötterna, huvudet har värkt och allt är underbart!

Ingen alkohol för mig idag inte…. Eller? (;

Nu blir det tjöt ute på vår lilla altan. Glömde jag säga att vi är i sällskap med en till familj? Min lillebrors kompis familj, Peter och Mickan och deras son och dotter. Trevligt trevligt.

Jag ligger i alla fall inte och spyr nu som vissa andra vid den här tiden. (eller det hoppas jag iallfall då jag hade minsann supit till det om jag hade varit hemma). Alkisar (; HAHA!

Nej, men det hade ju inte skadat att vara hemma med folket där hemma. Men men..

Pusshej<3//Denise


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0