Fotostudio

Hejsan! (:

Jag började dagen med att försova mig...igen.
Känner att det har hänt lite för ofta den här veckan. Jag har inte varit i tid en ända dag. Men i morgon kan jag väl ändå inte misslyckas då jag börjar 11.30. Jag menar hur svårt kan det vara? :s Dock tycks ju jag ha lite problem gällande att ta mig upp på morgonen.

Det blev iallafall att ta och fota i studion. Känner att det kan bli rikitgt trevligt att fota där. Tyckte att vi fick till ett antal schysta bilder. Så jag är nöjd. Och jag tror att min modell ockå blev nöjd, hoppas på det iallafall:P
Sedan blev det en matte lektion som ingen lyssnade på läraren. Lektionen kändes helt klart som den nya lekstugan. Men det var rätt trevligt det med!

Efter plugget blev det hem för lite städ och sedan hem till Melissa.
Vi gjorde lite allt möjligt, en hel del skratt brötsut och vi fick många fina skrattanfall. Haha!
Det blev även en hel del bus med valparna^
Efter Melissa var det dags för lite mat. Det blev grillat med potatisgratäng. Riktgit gött!
Annars har inte så mycket mer hänt. Funderade på att plugga förut, men det kommer antaglien inte att hända. Dock skulle det verkligen behövas!


Pusshej♥//Denise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0