Fanta oh Rosé

Hejsan! (:

Idag har jag suttit hemma. Suttit hemma utan att kännt att jag måste ut och träffa folk. Första gången på väldigt länge, känner mig duktig!
Jag har även fått en uppgift klar, dock vet jag inte riktigt hur det blev, men jag diggar mina foton! (y
Så jag känner mig rikitgt duktig. Dock har jag en hel del skolarbete kvar att göra. Men det får bli en annan dag..!

Nu sitter jag på rummet tillsammans med syster och tittar på entourage.
Vi har varit i affären och köpt lite gott, så nu ska vi gotta oss. Är ledig i morgon så vi kan ha sköj hela natten.
Köpte ju fanta, så det kan ju bli lite rosé på det (; Haha^


Ganska fint väder har det varit idag, lite blå himmel om inte annat! (Y
Pusshej♥//Denise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0