Cinderella story

Hejsan! (:

Idag missade jag plugget, riktigt illa!
Så vid två tiden klev jag upp. Gjorde i ordning mig lite hastigt och sedan iväg hem till Melissa och companiet.
Det blev att se på när Nicole gjorde i ordning sig till sin bal. Hon blev riktigt vacker! Och gör snygg klänning!!
Det blev även att ta sig till Mönlycke för att se alla fina balstudenter. Riktigt fina.

Efter bal m.m blev det hem för lite mat och sedan blev det att träffa Moa en sväng.
Blev prat om lite allt möjligt. Men det är alltid trevligt att träffa henne! <3
Efter en sväng med Moa blev det hem till Adam. Blev att se film som jag inte minns namnet på. Men den var bra var den! Dock lite sorlig, men den var bra för att inte ha den blekaste aning om vad den handlade om från början^
Annars har inte så mycket mer hänt idag. Är rätt trött så ska ta och sova nu. Är ledig i morgon. Gött gött! (y


Nicole i sin balklänning!
Pusshej♥//Denise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0