Björndammens Revy

Hejsan! (:

Idag har man haft fullt upp.
Först var det skola, sedan satt man och häckade i skolan i 2h 30min utan någon vinst. Satt bara där och gjorde absolut ingenting, men det var väl trevligt på sitt sätt..eller?

Efter plugget blev det att luncha med syster på donken. Helt okej!
Därefter blev det att åka hem för att göra i ordning sig och sedan ner till Melissa.
Därefter blev det upp till Björndammens skola för att se deras revy. En slags föreställning där olika elever på skolan får uppträda och framföra en låt eller liknande. Rätt kul. Dock tycker jag att den här revyn var ganska tråkig.
Men min lilla Melissa framförde en låt och var jätte duktig iallafall! :)
Efter revyn blev det hem till Adam och inte göra någonting^ Annars så har inte så mycket mera hänt.

Har sprungit runt i huset nu och letat kläder inför i morgon. Vet inte riktigt hur jag ska hinna med allt i morgon.
Men vi får väl se hur det blir. Först att det våran "Chillkväll" som ska planeras under hela dagen, sedan tar min kusin studenten, jag ska hinna träffa Moa, ska på partaj, hinna sova och sedan så var det ju så att hela dagen i morgon kommer vara helt kaos. Vet inte riktigt hur jag ska orka med morgon dagen då jag inte kommer få mycket sömn idag.
Så nu ska jag försöka få iallfall fem timmars sömn innan jag kliver upp. Fårse hur jag kommer må i morgon...:(
Pusshej och godnatt!♥//Denise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0