Alltid kommer jag hålla dig kär...

Varför är det så svårt?
Varför kan man inte få lov att säga som man vill?
Säga som man vill utan att såra eller att det ska bli dumt
Alltid måste du vakta din tunga
Alltid måste du veta vad du säger och inte säger.

Visst älskar jag dig.
Visst ser du mig.
Visst älskar du mig lika mycket som jag älskar dig.
Även fast jag vet detta så är man rädd att säga fel.
Rädd att det ska låta dumt.
Rädslan är nog vår största fiende.

Alltid kommer jag hålla dig kär.
Det är dig jag tänker på när jag vaknar
Dig jag tänker på innan jag går och lägger mig
Dig jag drömmer om.
Även fast du fyller min hjärna så är du fortfarande bara en dröm.
En dröm som inte kommer gå i uppfyllelse. En dröm som är till för att drömmas.

Alltid kommer jag hålla dig kär.
Du är en utav de få som ligger närmast hjärtat.
Skulle det dig hända något kommer jag stå vid din sida och göra allt för att få det bra igen.

Alltid kommer jag hålla dig kär

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0