21 Maj

Hejsan! (:

Har haft en riktigt mysig dag/kväll med syster. Riktigt underbart!
Har även fått en engelska läxa gjord. Upptäckte att jag inte gjort engelska läxor sedan januari... Känner mig duktigt som tar skolan på allvar! Nej, men jag måste verkligen skärpa mig!!
I morgon är man ledig, känns riktigt gött! Tänkte köra någon form av träning (?), plugg och sedan måste jag få träffa lite sociala människor. Annars kommer jag att krypa ur mitt eget skinn -.

Förresten, har ni hört det där om att på lördag den 21 Maj kommer männskligheten och jorden utrotas.
Då det är 7000år sedan jorden skapades eller något liknande?
Då man utforskat bibeln med noggranhet. Dock tror inte jag på detta, då jag tycker, om det nu är gudsverk, att gud borde ha gett oss en liten mer vink om att jorden skulle gå under. Så nej, detta är inget jag kommer lägga någon större vikt på. Dock tycker jag att det kan bli en väldigt rolig diskution kring detta.
Men sedan om det är enligt biblen så vet man ju inte om biblen är påhittad eller inte, så det kan gå lite hur som helst.
Men vi får väl se. Och skulle vi dö på lördag så älskar jag....de jag älskar och de jag bryr mig om vet redan detta. Så jag behöver inte säga det igen. Men fine, jag älskar dig, dig oh dig. Och många mer än så! Men till en början iallafall!(;
Men som sagt, jag är då inte redo att dö på lördag. Därför ska jag inte heller göra det! Punkt slut, bara för att... peppear peppar ta i trä!



Liggandes, ohyees!
pusshej♥//Denise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0