Vårsol

Hejsan! (:

Solen lyser och himlen är blå, solen värmer ansiktet. Så himla underbart väder!
Jag vill på picknik(y Eller åka in till stan på en fika, vad som helst. Bara jag får ha solen mot ansiktet^

Idag har jag sovit lite mer än 10 timmar, kanske inte så bra gjort. Men jag har verkligen varit dödstrött idag. Fråga inte varför!
Annars så har jag inte gjort så jätte mycket hitils, klagat på att det inte finns något gott bröd hemma och bara varit allmänt jobbig(Y Haha^ Stackars min mamma.. :P
Får se hur denna dagen kommer att se ut, känns inte så jätte lovande hitils, men vi får väl se ^


Pusshej♥//Denise

Kommentarer
Postat av: Felicia

sv: hehe det kommer upp senare idag antagligen ;))

2011-03-06 @ 14:51:19
URL: http://feliciasdag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0