Solig kvällshimmel?

Hejsan! (:

Jag var nyss ute och tog lite bilder till ett arbete vi ska lämna in om två veckor om jag inte minns fel?
Det jobbiga är att jag inte riktigt vet vart sladdfan är så att jag kan tanka in bilderna... JobbigT!
Men det är väl bara att vänta till syster yster kommer hem så får hon leta reda på den. Jag såg även lite gammla julbilder som måste få publiceras, riktigt eleganta är vi ;) Haha! Men det får bli när jag hittat sladdjäveln!^

Jag känner mig iallafall mentalt jävla go dock vet jag inte om den fysiska delen är lika go. Men vafan, kan inte kroppen samarbeta lite iallafall? xD Haha! Känner mig lite allmänt galen och behöver göra något för att inte vara så crazy!  Förtillfället är musiken på högsta volym och klackarna i taken, Familjen skriker om att sänka musiken och att jag borde ta ett par extra andetag och ta det lite lungt.. Det är som det brukar vara, lika bra!
Åh, ibland hatar jag verkligen vardagar (framförallt med tanke på att man studerar, annars hade det inte varit några problem). Jajjemen, nu då?
Japp, jag känner att detta var bland det onödigaste jag skrivit på länge!!
Jag tror att jag ska fortsätta vara jävlig mot familjen och köra mitt eget race!


Bruden är gaaalen!!

KÖsshej♥//Denise

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag gillar din fina kropp ;$ <3333

2011-03-22 @ 19:52:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0