Solen lyser och vädret är underbart!

Hejsan! (:

För att inte göra det här inlägget med massa roligheter så måste jag börja med lite plugg snack.
Jag har idag gjort ett prov om Antikens Grekland. Det känndes faktiskt som om det gick bra, och framför allt med tanke på att jag inte pluggat så jätte mycket. Jag svarade iallafall på det mesta, hoppas bara på att det ska vara rätt också =p
Det blev även att redovisa ett fördjupningsarbete om stress. Även detta hade jag inte läst på så mycket och tycker därför att det gick jätte bra. Kanske att jag inte hade så mycket fakta så kändes det som om jag pratade på i all evighet. Men det är så det ska vara! Känner mig iallafall nöjd över min insats i skolan idag (Y

Jag tvingade ut alla som var hemma ut på altanen förut. Det blev mackor, te och kakor. Riktigt gött!
Och solen lyste för härligt på en(:

Jag tänkte åka till Melissa nu och spendera lite tid med henne ute i solen. Ska bli lite spännande (;
Kommer inte få se henne på ett tag utav olika skjäl.. Så jag får passa på idag!




Pusshej♥//Denise

Kommentarer
Postat av: Eriicaa

Nemmeeen så söta ni är då (: <3

2011-03-16 @ 16:49:15
URL: http://ericasegerstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0