Snö igen?

Hejsan! (:

Jag kunde inte riktigt förstå i morse när jag vaknade och såg ut. Snö? Snö igen.. Jag vill inte ha massa snö :(
Jag vill ha vår, vill ha solsken! Ush o fy o blä!!

Idag var det iallafall en rätt så go skoldag. Då vi bara hade en lektion(y
Det blev en del prat om att starta "företag". Rätt spännande! Vi får väl se hur detta kommer att gå! :D
Det blev även att stanna kvar en timme efter att vi slutat då man satt och lyssnade på några som redovisade och en del diskutioner kom upp. En kopp kaffe fick man också, riktigt trevligt! (y

Efter skolan blev det att åka till Sävedalen för att ta en glass på Triumf med min f.d klass. Riktigt trevligt. Dock lite synd att alla inte kunde komma. Men måste säga att vi hade riktigt trevligt och det var verkligen kul att se alla igen! Tycker allt att det är lite tråkigt att inte se dem varje dag som man gjorde förr.
Men det är väl bara att acceptera läget :P
Det var iallafall jätte jätte trevligt och något som borde göras om inom kort^
En stor kram till Alla! :D <3

Med tanke på att jag är pank och pengar på mobil och busskort gått ut så känns denna helg ganska körd. Jag tror att jag kommer få lov att stanna hemma denna helg.
Det känns som om det inte är jag som styr mitt liv längre.. Det är pengarna :(


Pusshej♥//Denise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0