Ohyeea!!

Tjenixen! (:

Idag var det ingen lång skoldag då vi på den sista lektionen redovisade våra arbete, fick reda på nästa uppgift och sedan fick vi sluta. Och den lektionen skulle vara på ca 2h 30 min. Så det var ju rätt gött! :)

Efter plugget blev det att träffa Viktor.
Kan ju säga att vi hade ganska tråkigt och inte gjorde speciellt mycket. Det blev att sitta och tjöta och klaga på hur tråkigt vi hade (y Men så kan man ju också göra (;

Annars har faktiskt inte så jätte mycket hänt idag.
Mamma hade någon visning av Bh:ar/Underkläder? Men kan säga att de var grymt fina och sköna framförallt!
Dock väldigt dyra för en studentplånbok ;o Trots det blev det att köpa mig en svart bh. Helt underbar!!
Dock kommer jag leva väldigt fattigt nu det senaste då den kostade runt 400kr, så japp.. Nu blir det att inte spendera resten utav pengarna på något dumt! Men ibland så kan man ju få skämma bort sig själv lite! :P


Bruden har flippat ur totalt..! ;D

Nu ska jag börja planera lite ang träning. Dock så känns det bara som snack förtillfället. Men jag ska komma igång inom kort! (y
Pusshej♥//Denise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0