Nej men vad kul man kan ha!

@font-face

11/3 – 11 Kl:23.50

 

Tjena! (:

Som sagt, denna fredagskväll kanske inte var den roligaste. Men det funkar!

Har inte gjort något speciellt. Glott på tv och varit allmänt osocial som många andra. Men varför klaga? Nej idag som jag var som tokigast, funderar starkt på att bara leka rövare nästa helg och shita i vad som händer. Japp så ska jag göra! Jag ska fane mig partaja! Om det så är själv eller inte, det märker vi. Nej ush vad tragiskt det låter!! Haha^

 

Blä, jag vill hitta på något.. Fan! Varför ska alla vara så jävla tråkiga och bara sitta hemma? Dööö! Nej  men seriöst.. jag har inget liv!

Kösshej naken tjej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0