Matte lektion

Hejsan! (:

Idag var man uppe innan tuppen. Kvart i sju gick jag upp-. Fml
Inget jag vanligtvis brukar göra och heller inte brukar kunna då jag brukar vara helt död på morgonen.
Men det blev iallafall att ta sig upp och kämpa med att få gjort allt i tid.
Åkte bussen med Felicia idag så tog hel bussen från henne. En väldigt intressant resa (y
På morgonen blev det fotolektion. Alltid lika trevligt och våra uppgifter verkar väldigt intressanta.
Jag sitter nu på matte lektionen och gör absolut ingenting. Jag glömde mina böcker hemma så jag har inget material att arbeta med. Så jag får sitta på datorn och göra något annat så länge. Men men, det  ju bara en timma kvar tills vi slutar. Så jag vet inte riktigt vad jag ska göra sålänge... Men vi får väl se hur det blir!

Tråkigt väder och dystra färger. Därför klär vi oss så att vi matchar vädret!
Nej men jag känner mig lite grå efter mina fem och en halv timmes sömn...
Pusshej♥//Denise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0