För mycket kaffe

Hejsan! (:

Jag har hållt mig vaken! Känner mig faktiskt ganska duktig :p
Det blev som sagt att dricka kaffe. Och bara för att så blev jag lite för hyper och tog en sväng till Ica med Johannes. Spännande! Haha^ Nej men så a, mer än så har jag faktiskt inte gjort idag.
Tanken slog mig att kanske man borde börja på en diet?
En diet som funkar förutom att i magen blir det rena kaoset!
Kaffe, tobak och tuggumi. Det funkar som sagt, dock så blir magen helt rubbad och man får inte i sig tillräckligt med vitaminer och miniraler. Men om man vill gå ner i vikt sabbt och inte anstränga sig så mycket så kan ju detta funka. Inte för att jag uppmanar någon till att gå på diet men bara en tanke som slog mig.
Dock så funkar normal kost och träning helt utmärkt! Mycket bättre än diet.
Men det skulle vara lite spännande att testa igen, fast det får isåfall bli under lovet då man ändå inte har något inplanerat. Fast nej! Jag börjar träna istället, eller? Jag är så jävla lat bara!!
Men det fixar sig säkert.. !

Jag tänkte faktistk att jag kanske borde gå och lägga mig då jag ska upp om ca sex timmar. Så det kan ju vara lite trevligt om man fick sig lite sömn. Hela denna veckan har jag varit helt slut, dock kan jag inte komma på varrför?
Så jag tänker så det knakar utan resultat. Intressant!
Nej nu får jag ge mig.
Dags att göra i ordning sig!


Pusshej o Natti!♥//Denise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0