Fem timmar

Tjenare!

Nej jag har fortfarande inte krypit till kos. Men jag ska... Snart!
Jag ska dock upp om ungefär fem timmar så jag får skynda på med sovandet.
Men jag känner mig inte speciellt trött så jag vet inte riktigt vad jag ska göra för att bli trött. Det enda som hjälper är väl en stekpanna som bankas i huvudet. Dock tror jag att jag kommer ha riktigt ont i huvudet i morgon om jag gör på det viset, så jag får nog hitta på något annat.
Blä!! Jag kommer ju aldrig orka gå upp i morgon.. Men jag har beställt väckning från två håll. Utav min mor och utav Felicia. Så jag får väl se till att gå upp helt enkelt-.

Nej nu ska jag ta och hitta på något så att jag blir trött!
Pusshej♥//Denise

Kommentarer
Postat av: Felicia Lundgren

Mediaproduktion och arl. Mrp var ju avslutad för längesen men eftersom att vi inte var klara så har vi ändå behövt planera in det ;)

2011-03-31 @ 06:41:35
URL: http://feliciasdag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0