Du gör mig hel men samtidig så tömmer du mig på luft

Du är mitt allt
Det är du som fyller tomrummet i mitt hjärta
Det är dig jag lever för

Att veta att det är just dig jag fallit för ångrar jag inte för en sekund
Att det är du som gör mina dagar
Att det är du som jag lever för

Jag älskar dig
Jag kan inte längre dölja det, det är dig jag fallit för
Jag har känslor, precis som alla andra
Jag kan inte längre hålla det inom mig
Jag älskar dig

Att veta att du är min är och jag din
det är som att sväva på moln
Jag döljer det inte längre, det är dig jag ska leva med
Det är jag som kommer föda ditt barn
Det är dig jag kommer tillbringa resten av mitt liv med
Inga lögner, inga hemligheter
En magisk värld som blir till verklighet

Men samtidigt så tömmer du mig
Du tömmer mig på luft
Du tömmer mig på ord och klarhet
Jag kan inte tänka klart när du är i närheten
Du gör mig knäsvag, du lyfter mig som om jag vore luft
Du gör mig helt galen
Jag kan inte tänka klart när du är i närheten

När du är bortrest eller inte finns till hands gör du mig förvirrad
Jag vet inte längre vart du är vem du är eller vem jag själv är
Jag inte längre hel när du inte finns i min närhet, utan dig är jag halv
Att gå och lägga sig i en tom säng och vakna i en ännu tommare är plågsamt
Utan dig kan jag inte längre andas
Du fyller mina dagar med hat och kärlek
Och det är de mest otippande och bästa som funnits i mina dar

Jag älskar dig..!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0