Arbetsmiljö och säkerhet

Hejsan! (:

Idag var det en kort skoldag. Hade bara två lektioner som motsvarade ungefär 2-3 timmars skoldag. Helt okej om jag får lov att säga det själv!
Efter skolan begav jag mig till min gammla skola ihopp om att finna Melissa. Men det gjorde jag aldrig då hennes lärare hade hittat på att dem skulle till någon fiskvisning (?). Helt skumt!
Så jag hade åkt till förjävels. Istället blev det att gå till Felicia och hålla henne sällskap en sväng. Alltid lika trevligt att träffa den bruden!

Förutom det så har jag sutit fastklistrad med Arl boken, Arbetsmiljö och säkerhet. Det blev att läsa ut boken som var på 90 sidor i hopp om att få in något i skallen. Jag lyckades inte så bra då jag lyckades somna två gånger i försökt till lite lärorik säkerhet. Haha^ Det gick som sagt inte jätte bra. Och jag vet verkligen inte hur provet kommer att gå i morgon. Det känns ju rätt ikke hopp fullt.. Men men, jag får väl skylla mig själv som sätter mig och tror att jag ska lära mig allt på en dag då jag haft innan jullovet på mig. Men jag ska ju inte leka värre än alla andra! (y
En tuff dag har det varit. Plugg, tårar och tankar har väl varit det som suttit spår på denna dag. Men det är väl så det ska vara? Det kan ju inte flyta på hur bra som helst. Men ibland så orkar man helt enkelt inte!
Jag har iallafall gett upp när det gäller pluggandet. Orkar inte mer. Förhoppningsvis skriver jag iallafall ett G på provet. Man kan ju alltid hoppas! Annars har hela kursen varit åt helvete då man måste sätta minst godkänt på provet för att få godkänt i kursen. Och det suger ju ganska hårt!
Så nu ska jag lägga all läxarbete och provtänkande åt sidan och bara ta det lungt. Funderar starkt på en go kvälls dusch. Det hade ju inte suttit fel!

En diskution som dykt upp är om det är snyggt att tjejer har fyrpack d.v.s magrutor. Inte överdrivet men markerat..
Och jag tycker att det är snyggt! Är det någon mer som tycker så eller är det bara som jag som blivit träningskåt?


Mina läppar ser ju gigantiska ut? ;o Hahahaha!!
Pusshej♥//Denise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0