Visst älskar du mig?

Visst älskar du mig?
Även fast du inte gör det så älskar jag dig
Jag skulle vilja dela allt med dig
Jag vill va med dig, jag vill ha dig

Trots detta lämnar du mig
Du lämnar mig ensam kvar på den mest mörkaste platsen
Platsen som ingen levande varelse vill vara på
Där ingen kan andas
Du lämnar mig i ett tom rum
Du lämnar mig utan vidare

Visst älskar du mig?
Du älskar mig, du vågar bara inte säga det högt
Jag kan säga högt och tydligt så alla hör det
Jag älskar dig
Det gör jag, jag vill va med dig

Om du älskar mig tillbaka eller inte, det spelar inte så stor roll
Bara jag får vara med dig
Så länge du håller om mig
Så länge jag är din.
Inte behöver du vara min, bara jag är din

Visst älskar du mig?
Du bara måste, för jag har överflöd i kärlek till dig
Om det ändå kunde vara så lätt..
Så lätt som det egentligen är.
Ja visst älskar jag dig. Men älskar du mig?

Ja visst älskar du mig?
Det är bara tre ord, inte så svåra och heller ingen lång mening
Trots det så är dessa ord så svåra att uttala.

Jag älskar dig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0