Tidsförvirrad

Hejsan! (:

Kan säga som så att det senaste sommardagarna har jag helt glömt av klockan. Klockan finns inte i min värld.
Jag går och lägger när jag känner för det, går upp när jag känner att det är dags, äter när jag är hungrig. Jag har inte den blekaste vad klockan är nu mera.
Jag vet inte om solen går upp eller om den går ner när jag ska gå och lägga mig. Jag vet inte om det är natt eller dag. Jag känner att jag tappat tidsuppfattningen helt.
Men det är okej, det är faktiskt sommar. Men jag vill ha riktiga sov tider igen. Gå upp när solen står som högst på himlen, kunna njuta av att en dag faktiskt är ganska lång, kunnat höra barnen springa. Japp, jag ska börja ändra mina sov tider....dock får det bli när jag börjar jobba. För i morgon ska det då inte bli att lägga sig tidigt. Ohnej, i morgon kör vi på tills vi somnar stående om så ska vara. Japp, i morgon ska vi ha skoj!!


Pusshej♥//Denise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0