Känns som om jag partajat i två dygn

Hejsan! (:

Såhär trött som jag varit idag, så trött har jag inte varit på länge.
Det har kännts som om jag vaknat upp ur en hemskbaksmälla utan huvudvärken. Går inte riktigt att förklara, men ack vad trött jag har varit idag.
Jag klev inte upp fören vid tre tiden, känner verkligen att hela dagen gick till spillo. Men tack och lov så var det inget fint väder idag :P

Med tanke på att jag vaknade så sent idag har jag inte hunnit med så mycket idag.
Vid sex tiden var jag utanför huset. Det blev att åka ner till Allum en snabb sväng. Sedan upp till Melissa.
Det blev att ta det lugnt. Efter en stund blev det ner till ica för att handla lite gott. Det blev även att träffa Helena, Johannes och Viktor en sväng :)
Annars så har jag som sagt inte hunnit med så mycket mer.
Ska snart ta och krypa till sängs då jag ska upp tidigt i morgon. Så godnatt pepps så hörs vi (;


Pusshej♥//Denise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0