Inlämning av skolböcker

Hejsan! (:

Trots sommarlov och lovat att man inte ska vara i skolan under sommarlovet gick ju som det gick.
Var tvungen att ta mig till skolan idag för att lämna in böcker så att jag inte får en räkning på sisådär några tusenlappar. Så det blev att gå upp i tid för att sedan ta sig till skolan. Det var inga problem alls att lämna in böckerna, frågan är väl bara om de ligger kvar i skolan så att ingen annan jävel säger att det är deras bok så att jag får shiten :(
Melissa var den som fick följa med mig in för att lämna dem. Så himla tråkigt att åka in själv:p Så tusen tack för det :)

Nu däremot vet jag absolut inte vad jag ska göra. Har sjukt tråkigt och folket är tråkiga. Vi får se vad som händer.
Kanske en sväng på allum tillsammans med Melissa? Äh, vi får väl se.


Pusshej♥//Denise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0