Fågel, fisk eller mitt i mellan?

Hejsan! (:

Denna helg har spenderats hos min far samt vänner.
Min älskling har rest bort för ett slag och kommer inte hem försen på Torsdag/fredag. Hon åkte i lördags...och jag saknar henne redan :( Hon är ju som sagt en väldigt stor del av mitt liv. BAjs på henne! Nej jag skoja bara lite, tycker det är kul för henne att upptäcka världen lite granna. Men jag sakanr henne fortfarande för det!

Firade Felicia i fredags med gött folk. Jajemen! Det var trevligt (:
Som tur var så var det inte regn i fredags så vi kunde sitta ute, jätte mysigt^
Har även varit hemma hos Simon med Patrick igår. Även det väldigt trevligt !
Annars så har inte så myfcket mer hänt.
Denna söndag är som en sådan där tråkig söndag, det regnar och är ganska dött överallt -.
Men det kan väl vara lite mysigt det också?


Pusshej♥//Denise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0