Atmosfear

Hejsan! (:

Jag kan inte annat att denna dag har varit helt underbar kul!
För det första så har det varit riktigt härligt väder idag, strålande sol nästan hela dagen.
Började dagen med att träffa Viktor vid k-sjön för prat och en kopp kaffe. Riktigt trevligt.
Sedan blev det att röra sig mot staden Göteborg för skrik och skratt inne på Liseberg tillsammans med Melissa och Viktor. Måste säga att det var riktigt kul! Även Simon kom in en sväng till vårt sällskap^
Jag och Melissa åkte atmosfear. Ojojoj, måste säga att den inte var så hemsk. Men fyfan ändå! Haha!
Men det var kul, och jag hoppas att de andra också hade kul!
Dock vart jag lite smågrinig i slutet, men tror att jag var hungrig xD
Men Tack för dagen!!! (:


Bild lånad av Google.se
Pusshej♥//Denise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0