Varför så energilös?

Tjenixen! (:

Kan inte annat mer än säga att även denna dag har jag bara suttit hemma och tagit det lungt. Jag liksom orkar inte göra någonting längre. Jag känner mig helt energilös, varför?
Okej att jag inte brukar att gå och lägga mig jätte tidigt, men ändå.. USh!
Även idag blev det att sova middag, så himla gött !

Det blev att äta lite go kvällsmat med systeryster, räkor med majonäs och vitlöksböd.
Så himla gött! Den enda nackdelen är ju att man stinker vitlök i tjäften.. Men vad gör det när det är så himla gott?!

Nu ska jag koka mig en kopp te och sedan kanske se på någon mysig film.
Vissa är ju faktiskt lediga i morgon (y
Pusshej♥//Denise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0