uppdatering från skolanskorridor

Hejsan! (:

Idag var det jobbigt att ta sig upp ur sängen. Jag ville allt annat än att gå upp för att ta sig till skolan...
Kan säga att man inte blev så mycket gladare när man upptäcker att alla bussarna på tabellen är sena. sisådär 26 minuter. Så det var väl inte det roligaste. Tack och lov att en utav bussarna var i tid iallafall!
Trots att den var lite sen m.m s plockade bussschafören upp en tant längsvägen då hon gick (?) på motorvägen för att komma till östrasjukhus. Då hon svängt av vägen ellern något liknande, dock inga skador på tanten ;)
Det var väl jätte snällt av honom, men det såg för jävligt roligt! (:

Jag känner att jag är döds trött och bara vill ha en säng att lägga mig för att få lite sömn. Men ikke!
Istället ska man sitta på lektioner fram till klockan tre-. Orkar inte :(
Men men, vad gör man inte för lite studier? Nej jag vet inte, orkar bara inte att sitta på lektion och lyssna på läraren..
Men jag måste väl. Lektionen börjar om 5min, så jag får väl ta och stänga ner..

Pusshej♥//Denise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0