Trötte fan!!

Hejsan! (:

Sitter barnvakt för tillfället och har gjort det sedan lunch tid.
Eftersom jag var så trött och även Noel så tog vi oss en liten lur. Jag vaknade för en stund sedan medans grabben sover på för fullt!
Nej men vi har ätit, spelat spel, målat, brottas m.m så vi har ändå haft ganska full rulle här hemma.
I morgon ska jag också vara barnvakt fast på eftermiddagen. Då har jag planerat att vi ska vara ute (eller det är iallafall en tanke jag har :p )^

Tänkte göra i ordning mig så fort Jouko kommer hem så att min dag kan få börja :p
Dock har jag ingen aning vad som komma skall. Men det får väl bli en överraskning !!


Pusshej♥//Denise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0