Tiden går alldeles för fort

Hejsan!! (:

Idag var det första skoldagen på denna terminen för mig. Känndes gött att en dag ledigt d.v.s igår.
Jag hörde även att på fredag ska jag också vara ledig, hemst trevligt! :)
Men det var ganska kul att se alla igen må jag säga !
Annars så har inte så jätte mycket hänt i skolan förutom att vi på börjat en ny kurs; Multimedia. Jag kan säga helt ärligt att det inte verkar sådär jätte kul.. -. Men man får väl ge det en schans, vår nya lärare verkar ju bra. Så det är väl bara att köra på med ett leende på läpparna. eller? (;
Efter skolan blev det hem och träffa Melissa en stund^ Blev lite tjöt och lite nörd spel på datorn :p

Minstingen fyller även år idag. Så han blev tre år idag. Detta firade vi med morgon sång,tårta på eftermiddagen och massa massa paker under hela dagen. Så himla stor är den lille nu! Han började till och med på dagis idag.
Mycket en och samma dag, men jag tror han hade kul ändå!
Så lilla lillebror, Noel, massa massa Grattis till dig min lilla älskling!! <3

Jag har gjort nya Gelénaglar idag. Det blev en läcker ljusblå/någonting med glitter. Superhett!
Dessa naglar är gjorda hos en tjej i partille, mycket duktig, billig är hon också. 300kr betalade jag mina naglar(y
Det är bara att ringa,smsa, mejla eller skicka en kommentar här nedanför om ni känner att det nappar :P



En shit kass webbcamera. Men det är hett(Y
Pusshej♥//Denise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0