Söndag

Tjenixen! (:

Idag har inte så jätte mycket hänt faktiskt.
Åkte hem till mamma idag och åt tacos till middag. Annars har faktiskt inte så jätte mycket hänt :p

Träffade Melissa på kvällen!
Det blev att se på one tree hill och solsidan, även kortspel spelades ;)
Mycket trevligt!
Annars så gjorde vi inte så mycket mer, båda var ganska trötta så a ^^

Jag var hemma vid halv tio tiden och jag borde gått och lagt mig då. Nu är jag dödstrött men orkar samtidigt inte göra i ordning mig för natten .. Blä orkar inte xD

Jaja, vi får väl se vad jag hittar på för att orka ta mig till badrummet och tvätta bort sminket :p
Pusshej♥//Denise

Kommentarer
Postat av: feliciaa

Sv; det är lösnaglar doppade i rosa glitter hihi ;)

2011-01-17 @ 18:06:44
URL: http://nfelicias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0