Skidsnack hos familjen Lindewall

Tjenare! (:

Med mina 5 timmars sömn var det bara att pallra sig till skolan. Ush vilken lång dag det var idag!
Men varför klaga.. -.
Det första jag gjorde när jag kom hem var att krypa i säng. Så himla trött var jag när jag kom hem, har nog inte riktigt varit så trött på vääldigt länge. Iallafall inte så jätte jätte trött, var nära på att somna på lektionen :s
Så det var riktigt gött att få sova ut!!

Det har tydligen varit folk som har ringt som galningar till min telefon, dock tror jag att det är något fel min min käraste då den inte tagit emot ett enda samtal eller sms.. Jävla shit telefon! Nej jag skoja, jag älskar min lilla rosa telefon!
Den är helt klart heet! Dock kanske jag måste jag byta ut det inom kort då jag inte kan ha kärlek till något som inte funkar! :( Men men, innan det kommer att hända måste jag nog utse en ny först ;)

Det blev iallafall att spendera kvällen hemma hos familjen Lindewall (Stavelse?) för att prata lite semester.
Då vi ska åka skidor tillsammans blev det att prata mat och vilken tid vi ska åka och kakor som tilltugg !
Det var trevligt och jag kan meddela att det blir rätt så mycket tjöt när fyra familjer med olika matlöckar ska kommaöverens vad som ska stå på menyn. Men vi fick ihop det iallafall. Vi har ju börjat vänja oss då detta är ca åttonde året vi åker skidor tillsammans. Men det är bara nice(Y
Lite taggad måste jag medge att jag är (Y
Annars har inte så jätte mycket hänt, såg den nya filmen Trassel (Tangel - orginal titel). En barnfilm och typisk disney(Y Men den var bra! Jag som älskar barnfilmer^^ Höhöh (;

Nu ska jag nog ta och krypa i säng för andra gången idag.
Dock vet jag inte om jag kommer lyckas somna denna gång lika fort som den första, men det återstår och ser!
Pusshej♥//Denise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0