Shushi

Hejsan!! (:

Det blev sisådär en fyra timmars sömn för mig i natt.
Inte direkt dem bästa sömen, men det får väl gå.

Tog en lunch nere vid torget med Nina och Matilda.
Det blev shusi, mums!!
Med tanke på att jag inte gillar fisk som är lagrad eller ens tilllagad är kanske inte shushi det bästa alternativet för mig. Men det finns vegetarisk shushi som består av avokado,omelett m.m det passar mig utmärkt (Y
Det blev lite knasigt med tiderna då vi alla har vänt på dygnt alla tre. Men vi löste det på bästa sätt ;)

Skulle egentligen gått på bio lite senare idag men det kom annat iväg.
Så ska ner och fira Emelie sedan innan kompaniet ska ut. Kan nog bli kul, dock känner jag mig väldigt sliten så vi får väl se om jag orkar med det (;
Annars får jag helt enkelt hitta på något annat^
Pusshej♥//Denise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0