Party praty

Tjenixen!

Eftersom det inte blev någon bio för min del följde jag med min syster för att fira en av hennes kompis.
Det var en sådär lagom ljudnivå och lagom lite/mycket folk och goa människor.
Helt klart helt perfa (;
Haha! Det kanske inte är det första jag skulle bestämt mig för att göra på en lördagskväll, men känner att why not ;)
Det var iallafall trevligt!

Med tanke på att jag är alldeles för liten för att hänga på klubbar så bestämde jag mig för att röra mig hemmåt^
Men men, inte sååå många år kvar tills dem ser mig där ute ;) Haha! Nej, få för att bli gammal :P

Nu ska jag försöka hitta något gott, kanske godis? Det är ju faktiskt lördag (;
Pusshej♥//Denise

Kommentarer
Postat av: Felicia

sv: skopunkten ;) fast det var ett av dom sista paren, fanns bara 36 också :(:( ♥

2011-01-08 @ 23:30:46
URL: http://feliciasdag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0