Nu planeras det sommar!!

Hejsan! (:

Efter lite plock och pill på rummet (oj vad det där låter fel men jag menar självklart att jag städade. HAHA) så bar jag mig ut i det inte allt så kalla vintervädret för att träffa Matilda.
Det blev att vi störde Nina och Erica som tycks ha mys med sina föräldrar. Vi kände oss tvugna att dra med oss dem ut i vintervädert(Y
Det blev att vi tog en liten promenad, inte allt så lång men det räknas änå.
Blev en hel del prat om lite allt möjligt, efter en stund blev det lite väl kallt att stå ut och prata så vi knallade oss hem till Matilda. Det blev mer tjöt och en kopp te! Alltid lika trevligt^
Annars har inte så jätte mycket hänt, blev en del prat om sommarn.
Och ack det ska allt ta och bli galet i sommar !!

Sedan har jag hört prat om att le med ögonen..?
Och det är verkligen jätte svårT!!


Har jag lyckat ?
Själv tycker jag att jag mer ser ledsen och galen ut än glad xD

Pusshej♥//Denise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0