Nu blir det tårta!

29 jan 11

Hejsan! (:

Igår kväll blev det lite mys hemma hos Felicia med Jennifer. Mycket trevligt!

Det blev att köpa gott och se på Greeas. I just love that movie!

Annars var det inte så jätte mycket som hände denna kväll, blev att åka hem till pappa och ska tillbringa helgen här.


Idag hade vi lite kalas för mig med tårta och kaffe.

Farmor och farfar var här och även syster kom hit. Fick lite presenter, pengar kläder och lite krämer (Bilder kommer senare). Blev i alla fall väldigt glad, fick en jätte fin kofta från vila. Helt underbar!

Hade tänkt träffat Melissa idag, men hon svarar inte på mitt sms och jag orkar inte ringa henne. Så idag blir det hemma kväll och titta tv/Film.

Har även skrivit klart mitt fördjupnings arbete i arl (arbetsmiljö och säkerhet). Denna uppgift skulle egentligen vara inlämnat i torsdags, men det gick även bra att skicka in i morgon. Så det får jag absolut inte glömma av!

Nu blir det att titta på sherk 2 !

Pusshej<3//Denise


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0