Nu blev vi plötsligt två

23 jan 11 kl: 23,18

Hejsan! (:

 

Denna natt kommer vara den första natten som jag kommer att dela rum med min syster. Känns väldigt märkligt. Men det är någonting som får lov att gå.

Självklart kommer det att bli trångt, men det funkar ju faktiskt (y

 

I morgon är det skola, och jag har ingen koll på hur bussarna går här utanför. Men det får jag se till att lära mig. Ungefär vid hel och halv tror jag att den går, det återstår och ser. Blir jag sen i morgon så vet vi ju varför ;) Haha^

Jag har heller ingen koll på vad vi har för lektioner under morgon dagen.

Jag hoppas innerligt att vi inte har engelska för jag minns inte vad det är vi jobbar med för tillfället… , hoppas inte mor min läser detta nu!

 

Jag har i alla fall koll på att jag borde gå och lägga mig nu.

Men jag vet inte hur jag ska lyckas då min energi är helt slut medans kroppen är helt  sprallig. Om jag så gärna orkade så skulle jag faktiskt kunna ta mig en springrunda. Så sprallig är jag. Så vi får se, syster tittar på tv så jag vet inte riktigt hur jag ska göra för att få ut min energi. Hm, men men.. Nu ska jag försöka somna!

 

Pusshej<3//Denise


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0