Lets dance

@font-face { font-family: "Cambria"; }p.MsoNormal, li.MsoNormal, div.MsoNormal { margin: 0cm 0cm 0.0001pt; font-size: 12pt; font-family: "Times New Roman"; }div.Section1 { page: Section1; }

Hejsan! (:

 

Idag har varit en sådan dag med slit och stök. Har hjälpt till med en flytt och ska även göra det i morgon. Ack vilket tungt arbete det är. Men man gör ju det för nöjets och uppskattningens skull. Man känner sig så hjälpsam när man gör en godgärning för någon annan. Dock kanske inte jag är den mest hjälpsamma person med att lyfta tunga saker, men jag gjorde så gott jag kunde!

Annars har det inte hänt så jätte mycket idag, tagit det lugnt för övrigt.

 

Eftersom det är pappas helg är vi nu här. Det har varit en hemma kväll med att se på filmen planet 51. Faktiskt väldigt rolig. Såg den någon gång i somras om jag inte minns helt fel (?), annars är det någon annan film som jag sett som liknar denna väldigt mycket. Men vad vet jag, minnet är som sagt inte på topp :p

Även Lets dace är på tv. Med tanke på att jag är en f.d pardansare så tycker jag att detta program är väldigt roligt. Många säger att programmet  är till för den lite äldre åldersgruppen. Jag tycker nästan tvärtom. Jag tycker det är ett bra program med lärdom och även en del kunnande. Det är kul att man själv kan ta lärdom och även att man kan se en del missar som de tävlande gör. Därför tycker jag det är lite extra roligt eftersom man kan ta del av vad som är bra och vad som är mindre bra. Enligt mig; Ett program för alla åldrar, stora som små (;

 

Nu väntar jag på att få se resultaten och samtidigt njuta om min kopp te !

Pusshej<3 /Denise

14 jan 11 kl: 22.23


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0