Klockan rusar iväg

Hejsan!

Nu borde jag egentligen gått och lagt mig och sova. Men ikke!
Istället har jag strosat omkring i lägenheten och lite allt möjligt men inget behövdligt.
Jag känner att min tidsupppfattning börjar spöka lite med mig.
Jag har inte koll överhvudtaget hur mycket klockan är, vad det är för dag eller ens vad det är för datum eller vecka.
JAg börjar känna mig som en gamling som glömmer av saker och ting.
Men jaja, jag lever istället i nuet. Dock så tar det så mycket kraft och ork att ha en annan tidsuppfattning än andra.
Jag menar, jag har bestämt med Nina och Matilda att vi ska luncha i morgon vid tolv halv ett tiden. OCh då kommer jag behöva gå upp tio SENAST! Och det är snart. Väldigt snart. Jag kommer aldrig i hela mitt hinna med att få min skönhets sömn :( Det får helt enkelt ta och bli en kopp kaffe till frukost!
Nej ush, nu måste jag verkligen gå och lägga mig...
GodnatT! ♥//Denise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0