Jonas är vår lilla ängel

Hejsan! (:

Idag var det en sådan där jobbig dag då man bara hade en lektion... Det känns ganska ovärt.
Istället för att åka hem så blev det att sitta över för att "slutföra" ett grupparbete. Ett bildspel.
Det var inte jätte lätt må jag säga, så våran kära klasskamrat Jonas fick sitta med oss att redegera våra bilder. Gult värt kan jag lova er! Om inte han hade hjälpt oss hade inte jag varit hemma än på ett tag kan jag lova..

Efter 3 timmars försök om att allt skulle vara perfekt gav vi upp.. Alla åkte åt varsitt håll, jag åkte till stan för att möta upp syster. Det blev att äta på paprika och ha det gött. Sedan blev det att möta upp Yasmin vid heden för att sedan åka till Allum för att hämta dexter och titta på skor.
Sedan var det dags för hemgång för min del. Ush vilken lång dag det blev.

Nu ska jag ta tag i mina skolarbeten och det ska nu vara färdigt lekt på internet..
Pusshej♥//Denise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0