Hjärt och lungräddning

Hejsan! (:

Idag gick vi en kurs i skolan om hjärt och lungeäddning. Ganska intressant och lärorikt måste jag få lov att säga.
Det var en gansak ung tjej som jobbade för Röda korset som lärde oss idag. Jag tror dem vann väldigt mycket på att det var en ung tjej som presenterade denna lektion, hon fick allas intresse att bli ganska stort. Och sådant tycker jag är skoj! Jag har varit på sådan här kurs tidigare, men då var det inte alls lika intressant.
Så de var mycket positivt tycker jag.
Och jag tycker att vi får en  otrolig chans som får gå denna kurs i skolan, då det kan inträffa olyckor så står man där och inte vet hur man ska göra... Så jag tycker det var värt tiden de tog att förklara och visa olika  moment och vad man kan göra vid olika olyckor.

När jag kom hem efter skolan kände jag mig så himla trött, så jag gick och la mig för en eftermiddags  sömn.
Känner på mig att jag fått något sömn problem som gör att jag måste sova middag. Hehe känner mig som tre år igen :p
men är man trött så är man (Y
Ska ta och se om vi ska ha någon speciell lektion i morgon, isåfall får jag ta och sätta mig och plugga.
Men vi får se hur det blir med det :p
Pusshej♥//Denise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0